16.03.12

Нагорода





Ось мені дали вже другу нагородку. Дуже приємно отримати її від хорошої людини, в деякому роді вчительки-наставниці, Валентинки. Її нік на форумі дійсно відповідає тим враженням, які отримую від спілкування з нею.

За правилами нагороди необхідно:
1. Подякувати за призначення нагородки.
2. Розмістити у своєму блозі посилання на блог особи, що призначила нагороду.
3. Розмістити у своєму блозі логотип нагороди.
4. Призначити нагороду 7 блогам і додати посилання на них.
5. Надіслати номінантам коментарі про їх нагороди.
6. Написати сім речей про себе.

поки що в менен немає багато дівчат-рукодільниць, які мають блог, буду дописувати.
1. Вікторія-шиє дуже милі іграшки, вони завжди викликають у мене посмішку і залишають на серці тепло.
2. Вікторія-рукодільниця з золотими руками. Їїї роботи просто заворожують.
3. Ще одна Вікторія-напевно, ми з нею разом стали на шлях скарпу, в нас багато є спільного, я інколи прозріваю, як багато)))
4. Мар'яна-я є тихим споглядачем за роботами цієї майстрині. ЇЇ роботи оригінальні, цікаві, і дають поштовх до творіння
5. Іринка-давно шукала її блог, мама-рукодільниця, яка створює справді гарні витвори мистецтва, особливо мені подобаються її листіввки
 


2 коментарі: