30.07.13

затишок


чула без мрії не можна жити...
а ви маєте мрію? я маю-жити у затишній країні, в затишній хатинці з білими стінами та гарними підсвічниками, пити капучіно закутавшись у плед на затишному ганку і дивитись на вулицю з заднім планом на зелені затишні гори! і нікуди не спішити і відчувати свіжість думок і повітря-діти в школі, мої кохані діти, чоловік, мій коханий чоловік, на роботі, а я нікуди не спішу, я п'ю своє смачнюче капучіно в гарній кружечці в горошок, пів літровій кружечці горіхове капучіно. я не спішу, бо з моєї затишної кухні чути запах щойно випеченого смачного пирога. я не спішу, бо моя затишна квартира прибрана яскравими квітами і чорно-білими сімейними фото де ми щасливі, посміхаємося, радіємо своєму затишному життю...я не спішу і допиваю своє капучіно, як раз тоді коли закінчується моя улюблена пісня і коли прохожі люди залишили свої посмішки на моєму затишному подвір'ї і наситившись всім нашим затишком я помаленьку чимчикую до своєї машинки аби поїхати до церкви і подякувати Богові за затишок...
а поки що я буду сидіти на своїй нудній роботі і читати теплу книжку про затишок і мріяти....про затишок...

1 коментар:

  1. Так гарно!! Зразу ж хочеться опинитись у такому ж місці, яке бурхливо намалювала моя уява:)

    ВідповістиВидалити